menu close menu

De ce este indicat FITNESS-ul, doamnelor si domnisoarelor ?

Sa arati bine si sa fii sanatoasa reprezinta principalele preocupari ale tale. Stii prea bine cat de greu poate fi sa le ai pe amandoua deodata, cat de greu este de intretinut silueta, cate sacrificii trebuie sa faci ca sa te simti bine in pielea ta.
FITNESS-ul este singurul sport care poate ataca toate grupele de mu?chi sau selective, dup? dorin?a practicantei, în func?ie de scopul propus (sl?bire, tonifierea anumitor zone, masa muscular?, etc.).

Asigur?, pe lâng? efortul anaerob, completarea cardio cu efort aerob, fiind un travaliu complet echilibrat ?i ajustabil nevoilor practicantei.
Ofer? posibilitatea sl?birii mai multor kilograme, f?r? apari?ia ?esuturilor flasce, f?r? un exces de piele dizgra?ios ?i, mai ales, f?r? pierderea masei ?i a tonusului muscular.

Cu to?ii ?tim c?, pentru a ne men?ine greutatea , e indicat s? mânc?m doar cât consum?m. La fitness, putem controla efortul ?i consumul caloric, în func?ie de cât am mâncat. Astfel, evit?m îngr??area dar ?i dezechilibrul energetic, care poate duce la st?ri de oboseal? accentuate ?i surmenaj.

Fitness-ul este accesibil tuturor vârstelor, atât femeilor care au practicat sport, cât ?i celor care nu au practicat, nivelul de antrenament se ajusteaz? conform datelor personale. Anumite exerci?ii de fitness sunt recomandate ?i persoanelor cu boli cronice, sau aflate în recuperare, dup? accidende, opera?ii, etc.
Clubul nostru va ofera posibilitatea de a lucra intr-un mediu placut cu antrenori si instructori specializati si recunoscuti de federatiile de specialitate
– Tae bo
– Tabata
– TRX Suspension Training
– TRX R.I.P
– Functional training
Ne puteti gasi pe site-ul clubului sau la telefon.

Web: www.kokoro.ro
Email:contact@kokoro.ro
Tel:0742037973

4 noiembrie 2018 | Articole presa, Stiri sportive | 0

Leave a reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*